صفحه اصلی ارسال SMS تبلیغاتی سامانه پیام کوتاه تماس با ما
جستجو
  برخی از مشتریان ما:

برخی از مشتریان ما :مجمع تشخیص مصلحت نظام استانداری تهران دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشکده هوافضا  سپاه پاسداران منطقه زنجان اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذر بایجان غربی اداره کل حمل و نقل و پایانه های زنجان  اداره کل تعاون استان زنجان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دانشکده هوا فضا  دبیرخانه کانونهای فرهنگی و مساجد اداره ارشاد  سازمان حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر اداره کل هواشناسی استان زنجان موئسسه الزهرا (استان یزد) سازمان نظام مهندسی کشاورزی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان شهرداری و شورای اسلامی زنجان  ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابهر  دارالقرآن کریم زنجان  دارالقرآن الزهرا آذربایجان غربی   دفتر هماهنگی بسیج آبادان بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر  بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان  شهرداری ابهر   شرکت نمایشگاهای بین الملی کاسپین  موسسه حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی (حانا)    موسسه مالی اعتباری مهر کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان   اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  شرکت امداد خودرو شایان پارک علم و فناوری گیلان   موسسه آموزش عالی سروش تهران بانک سپه مدیریت استان زنجان واحد دیسپاچینگ شرکت برق منطقه ای   دانشگاه آزاد واحد خدابنده  سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان دانشگاه زنجان

 
 
 
پیوندها

اداره کل تعاون استان زنجان

شرکت امداد خودرو شایان -  تهران

شرکت فروشگاه های زنجیره ایی سما - تهران

راه اندازی سامانه پیامک 22 شرکت عضو انجمن صنفی شرکتهای مسافربری استان بوشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد - زاهدان

دفتر بسیج آبادان

انجمن اسلامی جوانان ایجرود

بسیج دانشجویی دانشگاه امیدیه

مجتمع آموزشی احسان - آذربایجان شرقی

سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند - استان فارس


با وجود اینکه مسئولان شرکت ارتباطات سیار از مدت‌ها قبل وعده محاسبه نشدن هزینه پیامک‌های ناموفق را به مشتریان داده بودند اما هنوز این امر محقق نشده و مشترکان هزینه پیامک‌های ناموفق را به این شرکت می‌پردازند.


به گزارش مهر، بنابر آمارهای اعلام ‌شده از سوی مدیران شرکت ارتباطات سیار، 20 تا 30 درصد پیامک‌‌‌‌ها به مقصد نمی‌رسند اما مشترکان هزینه ارسال آن را می پردازند و به دلیل اعتراض‌های مشترکان به این امر، از سال گذشته حذف هزینه پیامک‌های ناموفق در شرکت ارتباطات سیار در حال بررسی بود که هنوز نتیجه نهایی آن ابلاغ نشده است. معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار در گفت‌وگو با مهر در این باره گفته بود: هزینه sms های ناموفق از فیش پرداخت مشتریان تا قبل از فرارسیدن نیمه اول سال جاری حذف می شود.

به گفته محمد مهدی عطوفی، نرم‌افزار تشخیص sms های ناموفق بر روی سیستم نصب شده و مراحل تست فنی آن در حال انجام است و پس از انجام مراحل عیب‌یابی فنی این نرم‌افزار بخش عملیاتی آن آغاز می‌شود و با تشخیص ناموفق بودن پیام، هزینه آن درفیش پرداختی مشتری قرار نمی‌گیرد. وی اظهارداشته بود: یکی از مسائل مورد بررسی در این طرح، عمل نمودن این نرم‌افزار بر روی کلیه گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار است که با حصول اطمینان از این بخش، روند اجرایی شدن این طرح آغاز می‌شود.

این اقدام در راستای افزایش سطح کیفی خدمات تلفن همراه انجام می‌شود و با عملیاتی شدن آن برخی هزینه‌های زائد از لیست پرداخت مشتریان حذف می‌گردد. این در حالی است که هم اکنون مسئولان این شرکت از پاسخگویی صریح درباره زمان حذف هزینه پیامک‌های ناموفق از فیش پرداختی مشترکان خودداری می‌کنند و روابط‌عمومی این شرکت نیز در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: از سوی شرکت ارتباطات سیار زمان مشخصی برای حذف هزینه پیامک‌های ناموفق ارائه نشده بود و این طرح در حال انجام کار کارشناسی است و هنوز اعمال نشده است و نمی توان زمان مشخصی برای تحقق این امر ارائه داد.

براساس آخرین آمار در میان 27 میلیون مشترک تلفن همراه او ل روزانه 40 میلیون پیامک مبادله می‌شود که نرخ هر پیامک لاتین 222 ریال و نرخ پیامک فارسی 89 ریال محاسبه می شود و با به مقصد نرسیدن هر یک از این پیامکها هزینه آن از مشترک اخذ می‌شود. همچنین خاموش بودن گوشی گیرنده پیام، ارسال پیامک به شماره‌های اشتباه از سوی فرستنده و یا پر بودن صندوق پیام کوتاه گیرنده اصلی ترین دلایل عدم دریافت پیامک‌های تلفن همراه است و مسئولان شرکت ارتباطات سیار درصدد حذف هزینه پیامک‌های ناموفقی بوده اند که علت عدم دریافت آن نارسایی شبکه بوده است.

هرچند موارد مذکور نیز می‌تواند دلیلی بر نرسیدن پیامک به مقصد باشد اما کارشناسان این حوزه اعتقاد دارند بالاترین سهم بروز اختلال در دریافت پیامک کوتاه توسط مشترکان، به فروش بیش از حد سیم کارت بدون توجه به ظرفیت فعلی شبکه مربوط می‌شود. بر همین اساس و با توجه به ماهیت قابل ذخیره بودن پیامک کوتاه، چنانچه گوشی تلفن همراه گیرنده پیامک خاموش باشد و یا صندوق پیامک آن، ظرفیت دریافت پیام جدید را نداشته باشد، شرکت ارتباطات سیار می‌تواند با ذخیره و ارسال کردن پیام در زمان در دسترس بودن گیرنده در شبکه، از ناموفق بودن ارسال آن جلوگیری کند اما با توجه به افزایش تعداد مشترکان، همراه اول اقدام به کاهش فوق‌العاده زمان ذخیره‌سازی‌ و به تبع آن کاهش تعداد دفعات تلاش جهت ارسال پیامک کرده است.

به هر ترتیب، امیدواریم شرکت ارتباطات با اعمال تدابیر خاص و اجرای برنامه ویژه هر چه سریع‌تر نسبت به عدم محاسبه sms های ناموفق در قبوض مشترکان همراه اول اقدام کند.

اخبار

اداره کل تعاون استان زنجان

شرکت امداد خودرو شایان -  تهران

شرکت فروشگاه های زنجیره ایی سما - تهران

راه اندازی سامانه پیامک 22 شرکت عضو انجمن صنفی شرکتهای مسافربری استان بوشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد - زاهدان

دفتر بسیج آبادان

انجمن اسلامی جوانان ایجرود

بسیج دانشجویی دانشگاه امیدیه

مجتمع آموزشی احسان - آذربایجان شرقی

سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند - استان فارس

 

سامانه پیام کوتاه سامانه پیامک سرویس ارسال و دریافت sms  ارسال sms تبلیغاتی تبلیغات از طریق پیام کوتاه ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه sms

شماره sms شماره پیام کوتاه 3000 خط اس ام اس اختصاصی سرویس sms سیستم پیام کوتاه  نرم افزار ارسال sms با اینترنت صندوق پیام کوتاه مسابقه sms